Asus laptop nincs internet

Asus laptop nincs internet?

Asus laptop nincs internet? Csatlakozott Wi-Fi-hez, de nincs internet-hozzáférés a Windows rendszerben? A „Nincs internet-hozzáférés” hibák javítása a Windows rendszerben.

Asus notebook szerviz
Asus laptop szerviz IV.kerület házhoz

GONDJA VAN ASUS LAPTOPJÁVAL? 

  • NEM MŰKÖDIK MEGFELELŐEN, DENEM SZERETNÉ BEVINNI EGY SZERVIZBE,HOGY HETEKIG GÉP NÉLKÜL MARADJON?
  • HÍVJON SZÁMÍTÓGÉP SZERELŐT HÁZHOZ Budapesten, AKI OTTHONÁBAN, IRODÁJÁBAN HÁRÍTJA EL A FELMERÜLŐ HIBÁKAT.
  • LAPTOP JAVÍTÁS, VÍRUSÍRTÁS, BEÁLLÍTÁS, LASSULÁS MEGSZÜNTETÉSE,
  • NEM INDULÓ LAPTOPOK JAVÍTÁSA

Házhoz kijáró Asus laptop szerviz

Számítógép szervizünk vállalja minden típusú ASUS laptop garancián túli szervizelését és javítását valamint alkatrészeinek a cserélését. Továbbá vállaljuk a régebbi ASUS laptopok felújítását vagy memória bővítését akár régi adathordozók cseréjét.

Amennyiben szeretné, hogy szervizesünk házhoz menjen szervizelni kérjük hívja fel házhoz kijáró szervizünk telefonszámát: 

0620-265-75-30

Asus laptop nincs internet?

Először próbálja meg ezeket a dolgokat a csatlakozási probléma megoldásához vagy szűkítéséhez.

  • Ezután ellenőrizze, hogy megjelenik-e a hálózatok listájában egy Ön által felismert és megbízható Wi-Fi-hálózat. Ha igen, válassza ki a Wi-Fi hálózatot, és megpróbálnak csatlakozni hozzá. Ha a hálózat neve alatt a Connected felirat látható , válassza a Leválasztás lehetőséget , várjon egy kicsit, majd válassza újra a Csatlakozás lehetőséget .
  • Próbáljon meg egy másik frekvenciasávon csatlakozni egy hálózathoz. Sok fogyasztói Wi-Fi útválasztó két különböző hálózati frekvenciasávon sugároz: 2,4 GHz és 5 GHz. Ezek külön hálózatként jelennek meg az elérhető Wi-Fi hálózatok listájában. Ha az elérhető Wi-Fi hálózatok listája 2,4 GHz-es és 5 GHz-es hálózatot is tartalmaz, próbáljon meg csatlakozni a másik hálózathoz. Ha többet szeretne megtudni a 2,4 GHz-es és az 5 GHz-es hálózatok közötti különbségekről, tekintse meg a Wi-Fi problémák és az otthoni elrendezés című részt .
  • Győződjön meg arról, hogy a laptop fizikai Wi-Fi kapcsolója be van kapcsolva. (A jelzőfény általában jelzi, ha be van kapcsolva.)
  • Futtassa a hálózati hibaelhárítót. A hálózati hibaelhárító segíthet a gyakori csatlakozási problémák diagnosztizálásában és kijavításában.

A hálózati hibaelhárító futtatásához

  1. Válassza a Start  lehetőségetgomb >  Beállítások lehetőségetHálózat és internet > Állapot .
    Nyissa meg a Hálózati és internetállapot beállításait
  2. A Hálózati beállítások módosítása területen válassza a Hálózati hibaelhárító lehetőséget .
  3. Kövesse a hibaelhárító lépéseit, és ellenőrizze, hogy ez megoldja-e a problémát.
  • Indítsa újra a modemet és a vezeték nélküli útválasztót. Ez segít új kapcsolat létrehozásában az internetszolgáltatóval (ISP).
    Amikor ezt megteszi, a Wi-Fi hálózathoz csatlakozó összes személy ideiglenesen megszakad. A modem és az útválasztó újraindításához szükséges lépések eltérőek lehetnek, de itt vannak az általános lépések. ( Megjegyzés : Ha kábelmodem/Wi-Fi útválasztó kombinált eszköze van, csak az egyetlen eszközre vonatkozó lépéseket kell követnie.)
    1. Húzza ki az útválasztó tápkábelét az áramforrásból.
    2. Húzza ki a modem tápkábelét az áramforrásból.  

      Néhány modem tartalék akkumulátorral rendelkezik. Ha kihúzza a modemet, és a jelzőfények égve maradnak, vegye ki az akkumulátort a modemből.
    3. Várjon legalább 30 másodpercet.

      Ha ki kellett vennie az akkumulátort a modemből, tegye vissza.
    4. Csatlakoztassa vissza a modemet az áramforráshoz. A modem jelzőfényei villogni fognak. Várja meg, amíg abbahagyják a villogást.
    5. Dugja vissza az útválasztót az áramforráshoz.

      Várjon néhány percet, amíg a modem és az útválasztó teljesen bekapcsol. Általában a két eszköz állapotjelző lámpáiból megállapíthatja, hogy készen állnak.
    6. A számítógépen próbáljon meg újra csatlakozni.