Asus laptop nincs internet?
Asus laptop nincs internet? Csatlakozott Wi-Fi-hez, de nincs internet-hozzáférés a Windows rendszerben? A „Nincs internet-hozzáférés” hibák javítása a Windows rendszerben.
GONDJA VAN ASUS LAPTOPJÁVAL?
- NEM MŰKÖDIK MEGFELELŐEN, DENEM SZERETNÉ BEVINNI EGY SZERVIZBE,HOGY HETEKIG GÉP NÉLKÜL MARADJON?
- HÍVJON SZÁMÍTÓGÉP SZERELŐT HÁZHOZ Budapesten, AKI OTTHONÁBAN, IRODÁJÁBAN HÁRÍTJA EL A FELMERÜLŐ HIBÁKAT.
- LAPTOP JAVÍTÁS, VÍRUSÍRTÁS, BEÁLLÍTÁS, LASSULÁS MEGSZÜNTETÉSE,
- NEM INDULÓ LAPTOPOK JAVÍTÁSA
Házhoz kijáró Asus laptop szerviz
Számítógép szervizünk vállalja minden típusú ASUS laptop garancián túli szervizelését és javítását valamint alkatrészeinek a cserélését. Továbbá vállaljuk a régebbi ASUS laptopok felújítását vagy memória bővítését akár régi adathordozók cseréjét.
Amennyiben szeretné, hogy szervizesünk házhoz menjen szervizelni kérjük hívja fel házhoz kijáró szervizünk telefonszámát:
0620-265-75-30
Asus laptop nincs internet?
Először próbálja meg ezeket a dolgokat a csatlakozási probléma megoldásához vagy szűkítéséhez.
- Ezután ellenőrizze, hogy megjelenik-e a hálózatok listájában egy Ön által felismert és megbízható Wi-Fi-hálózat. Ha igen, válassza ki a Wi-Fi hálózatot, és megpróbálnak csatlakozni hozzá. Ha a hálózat neve alatt a Connected felirat látható , válassza a Leválasztás lehetőséget , várjon egy kicsit, majd válassza újra a Csatlakozás lehetőséget .
- Próbáljon meg egy másik frekvenciasávon csatlakozni egy hálózathoz. Sok fogyasztói Wi-Fi útválasztó két különböző hálózati frekvenciasávon sugároz: 2,4 GHz és 5 GHz. Ezek külön hálózatként jelennek meg az elérhető Wi-Fi hálózatok listájában. Ha az elérhető Wi-Fi hálózatok listája 2,4 GHz-es és 5 GHz-es hálózatot is tartalmaz, próbáljon meg csatlakozni a másik hálózathoz. Ha többet szeretne megtudni a 2,4 GHz-es és az 5 GHz-es hálózatok közötti különbségekről, tekintse meg a Wi-Fi problémák és az otthoni elrendezés című részt .
- Győződjön meg arról, hogy a laptop fizikai Wi-Fi kapcsolója be van kapcsolva. (A jelzőfény általában jelzi, ha be van kapcsolva.)
- Futtassa a hálózati hibaelhárítót. A hálózati hibaelhárító segíthet a gyakori csatlakozási problémák diagnosztizálásában és kijavításában.
A hálózati hibaelhárító futtatásához
- Válassza a Start lehetőségetgomb > Beállítások lehetőséget> Hálózat és internet > Állapot .
Nyissa meg a Hálózati és internetállapot beállításait - A Hálózati beállítások módosítása területen válassza a Hálózati hibaelhárító lehetőséget .
- Kövesse a hibaelhárító lépéseit, és ellenőrizze, hogy ez megoldja-e a problémát.
- Indítsa újra a modemet és a vezeték nélküli útválasztót. Ez segít új kapcsolat létrehozásában az internetszolgáltatóval (ISP).
Amikor ezt megteszi, a Wi-Fi hálózathoz csatlakozó összes személy ideiglenesen megszakad. A modem és az útválasztó újraindításához szükséges lépések eltérőek lehetnek, de itt vannak az általános lépések. ( Megjegyzés : Ha kábelmodem/Wi-Fi útválasztó kombinált eszköze van, csak az egyetlen eszközre vonatkozó lépéseket kell követnie.)- Húzza ki az útválasztó tápkábelét az áramforrásból.
- Húzza ki a modem tápkábelét az áramforrásból.
Néhány modem tartalék akkumulátorral rendelkezik. Ha kihúzza a modemet, és a jelzőfények égve maradnak, vegye ki az akkumulátort a modemből. - Várjon legalább 30 másodpercet.
Ha ki kellett vennie az akkumulátort a modemből, tegye vissza. - Csatlakoztassa vissza a modemet az áramforráshoz. A modem jelzőfényei villogni fognak. Várja meg, amíg abbahagyják a villogást.
- Dugja vissza az útválasztót az áramforráshoz.
Várjon néhány percet, amíg a modem és az útválasztó teljesen bekapcsol. Általában a két eszköz állapotjelző lámpáiból megállapíthatja, hogy készen állnak. - A számítógépen próbáljon meg újra csatlakozni.